hejjjåååå

jaaa, älvdalen avklarat och dopet......

onsdagen,,,  väckte mig själv vid halv 6 och packade det sista, sedan bar det iväg....... joo det ärlångt och svettigt utan ac i bilen..... hmm för varmt.... jaja vägen upp var något kelig men jag roade mig med audio books, sookie stackhouse... hehe dom är bra. hmm
jaja jag kom äntligen fram och vi åt mat....  sedan åkte vi och badade.... första doppet för iår. hmm vi får se om vädret fortsätter. för du får jag ta ett till....

torsdagen.
joo torsdagen, sov länge...suck
men sedan kom jag igång, vi åkte och paddlade i klarälven......hehe det gick bra, tills syrran tog över styrningen.... hehe
hmm, men vi överlevde, synd att jag inte vågade ha me telen..... för då hade ni fått bilder....
men inte... sedan på kvällen spelade vi minigolf och fick se moppe gänget av älvdalen. ahha 45 st, gisses det var många mopeder... jaja var även på en lax odling, det var för jäkla coolt.......
fredagen bar det hem vid klockan 12.00...... lång resa som det inte hände så mycket på... men vi var hemma vid 8 tiden...

lördagen.....
dopet idag var trevligt, gjorde tårtorna imorse och sedan åkte jag till kyrkan.....
jag är som sagt fadder nu.....hehe sedan var det smörgåstårta och tårta.... mums...

hmm ja nu ska jag nog ta det lugnt.... hmmm bilder kommer... kizzessss

Kommentarer
tarja säger:

Något du undrar om mig??? Fråga på min frågestund hahaha

2009-07-06 | 12:42:22
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback