hehe

Hej håå vilken vecka,,,, elr? hmm var på kiviks marknad.... Mycket folk och mycket biggaråer(nathalie) hehe köpte så jag står mig tills nästa dag haha, dom gick åt fort. fan vad man kan äta mycket;)
annars har veckan varit lugn, ridit mycket och tränat mig coh hästen....
 var på gekås i onsdags och sedan barnvakt... alfonz och linuz... det var trevligt, hmm köpte för mycket på gekås, som vanligt, även fast jag inte tyckte jag plockade med nått, suck
köpte ett nytt singstar;)

igår, torsdag var jag barnvakt från kl 14 till 17 typ. Debbie skulle in och hämta en tv, lyllos..... jag vill ochså ha platt tv, suck
jaja
idag  har jag städat typ hela dagen , imorgon snor jag eriks kort och drar till systemet;) sedan ska jag handla lite godsaker inför kvällen;) För vi ska ha TJEJKVÄLL!

jaja, ska ev till varberg nu då..... hmm weels and wings, jag har igentligen ingen lust... men jag har dragit genom alla harry potter filmeran denna vecka... så jag har liksom filmat av mig.... tilloch med erik har tittat, de ni;) Även fast han är ganska IQ befriad när det gäller filmer( vad gör dom?, vem är det?, var är dom nu?) osv gasnka irriterand enär man sittre och ser slutspurten, the grandfinale ...hehe men ahn klagade bara lite...

Nathalie, hur var filmen, detaljer! GRÄT DU??


jaja ska väll se om jag får se den själv....
pussss

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha biggaraer is the shit!!!

Ah - tjejkvall later mysigt...synd att jag inte kan vara med!

Jo jag grat - stora krokodiltarar - fast jag vet itnt om det berodde pa filmen eller om det bara var for att jag alltid grater till boken... Filmen var helt ok, de hade fatt med det viktigaste, fast en del saker de lagt till sjalva var valdigt onodigt. Och slutet kandes lite opassande muntert. Men du far domma sjalv - lat mig veta nar du sett den!

2009-07-18 | 01:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback