en ny människa!

färgar håret nu, tänkte spexa till mig själv, kasnke borde jag klippa mig ochså men jag har beslutsångest(kort/långt) alltså jag vet att jag inte kan klippa det långt men jag menar om jag bara ska toppa och låta det växa? hmm ajja jag får se, får väll boka tid idag, ska in till stan om en stund, ska byta min förbygel som var för STOR! suck. sååå det blir att hitta en annan för jag VET att den inte finns i mindre storlek. tog en cob, men icke. ponny kanske skulle passa men ja, det finns inga ponny förbyglar.

suck, erik jobbar idag, ska ringa han sen och höra hur deprimerad han är, stackaren..... jag vaknade av hans väckar klocka imorse och min första tanke var, Jävlar jag jobbar idag... men Nej...erik jobbar.... och jag fick ligga kvar, men vaknade halv 9 och sedan låg jag en stund, gick ned och ringde min mor.... hehe såå hööks blir det, förhoppningsvis håller vädret upp så man kan plocka svamp sen, får se....
 jag hatar att bli blöt, lär ju bli det ändå för så som det regnade igår och åskade. jäklara vad jag hatar åska.....
för hyresvärden gick en tvättmaskin och två elagregat, vårat gick nog hemma med, för mamma skulle precis dra ut det när det small till typ... såå det är nog kört.... men hmm

kanin ungarna väcer, blev två mindre kullar men vad gör det, dom få rmycket mat och är VÄLDIGT feta, som små micheline kaniner.... hihi söta e dom, bilder kommer iallafall........

ska nog föröka rida idag men, red i förrgår utan förbygel och det var inte roligt, jag har kommit fram till att min häst måste vara besläcktad med en giraff, Martingall(förbygel) är en hjälptygel som gör att hästarna inte kan skjuta huvudet i höjden som vissa av dom har en tendens att göra.... hmm sååå embla höll på att skalla mig typ tre gånger av att hon skulle smita med mig, suck... hehe men hon är inte så jobbig i minnen så det är lugnt.
jag blir bra på att sitta kvar iallafall, särkilt när mitt bussträck ska bocka hela tiden....

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback