beställning på börjes??

ANOMYM?? vem är du? haha klart vi kan samfrakta om du ska ha ett ståmgbett?

jaja var och plockade jordgubbar i går i regnet, jag och debbie hade verkligen super kul och sprang omkring i regnet och lekte baywatch;) hehe inte riktigt kasnke men blöta var vi och ngt kalla, men dte blev ca 6 kg jordgubbar för min del och det ska bli smaskit att göra jordgubbs paj idag ;) jag lovar att frysa in till du kommer hem natta, promise;)
hmm och det är marknad i svenljunga idag, jag o debbie är på g och vi får se vad svenljunga har att erbjuda idg, dock sparar jag mig till kiviks marknad som är typ 20 gånger så stor;)
hmm,
har inte hät så mycket än idag dock, hmm lagat frukost och diskat lite, ska skicka ett mail till marianne;) min ahndledare på af.... jo jag är inne i den rulliansen igen... suck men ajg tror jag överlever, jag är veererkligen sugen på bio ochså är dte nån som ska med?? hmm har ett present kort jag måste göra åt snart....

happ happ uppdatering senare antar jag ;)

börjar kika på börjes nu, såå hör av er;)

Kommentarer
Kadri säger:

sv tack för din beställning

2009-07-10 | 11:26:29
Bloggadress: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
tarja säger:

Japps ett stångbett 15 mm eller vad det nu var din mamma sa.

Jag har glömt bort vilken tid han kommer på måndag. Kommer du ihåg?

Vill du kanske gå på den nya harrypotter med mig ???

2009-07-10 | 15:17:39
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Ah jordgubbar - yummy!! Hihi snallt av dig - det kommer bli matfest nar jag kommer hem med allt jag saknat :-P

2009-07-11 | 00:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback