Avada kedavra! snyfft

ja så har jag sett harry potter,



(tystnad)




och jag vet inte vad jag ska säga mer än WOW...... hade väldigt höga förväntingar på filmen och jag ska säga att den hållde mina krav, jag ska säga att dom rörde ihop det men FAN , det som dom kopierat(nästan) ifrån boken fick dom verkligen till, hehe och komiken, kärleken... Lavender var lika jobbig i filme som i boken. MI like ;) underbart i särklass. jag utbrast titt som tätt åhhh , åhhh dom e så söta. hmm jaja sååå nu är jag lite uppfylld på harry potter, och jo jag grät..... inte mycket men visst, redan innan allt det tråkiga hände.... hujeda mig.... alltså nathalie, jag behöver prata av mig;) bio prat som bara du kan med mig ;) när jag frågar de frågor jag inte fattade, fast dock för en gångs skulle så är jag med... hehe

jaja, ska nog ta nått litet att äta....

btw , saga fick bebisar innan;) bara fry´s ungar kvar;) kuligt värre

Kommentarer
Anonym säger:

tack för en trevlig kväll... Din dfesign blev bra. men på mattias dator har du kvar den gamla... hahaha

2009-07-22 | 23:34:28
Tarja säger:

Om du inte fattade så var det jag som skicka förra kommentaren.

2009-07-22 | 23:35:56
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Ja eller hur - det som de fatt med fran boken hade de faktiskt gjort bra - fast en del av deras egna tillagg var ju bara "what the fuck" - som nar Ginny och Harry springer ivag och Krakboet brinner - helt onodigt! Fast det kanske kommer in i nasta film, vem vet... Hela Hermione och den dar dryge Gryffindoraren (kommer inte ihag hans namn) ar ju ganska roligt ocksa! Tjusig ny design btw! Puss

2009-07-24 | 01:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback