äppelpaj i ugnen

jag håller såå med dig nathalie, det hade vart skit coolt att starta ett eget företag;) ahha vi får kika på det när vi kommer hem,

ska börja dagens inlägg med att gratta anders, han har fått ett jobb;) en provanställning börjar han med på måndag emn jag vet att du fixar det så ligg i bara;)

hursom är dte lugn, har städat idag och även hos djuren, såå nu ska jag njuta snmart av lite saft och äppelpaj;) får se hur gott det blir, antagligen för gott;) haha

jaa, vad ska jag skriva mer? red igår, och hoppade de hinder som står i paddocken, jag hoppade alla!!! för er som vet hur dom ser ut är dom enorma;) hehe nää men dom ligger på 70 och 80 de högsta;) såå jag har hoppat stort med embliss;) hon är såå duktig, jag hoppas vi blir bäst;)

jaja, var ute idag med debbie och kikade efter svamp, jag vet vad ni täbnker(NU???) ,men vi hittade, och vi hittade mycket för att vara (NU) haha, men hon fick allt , var inte sugen på dom än och jag ska snart plocka mer(och rensa) huu
hmm, städade hos kaninerna med och domär glada nu när dom har det rent.... saga och fry får ju snart, eller ja om en och en halv vecka, men men

jaja, vi får se om jag komme rpå nått mer, det ska förresten snart ske en beställning från börjes såå får er som ska ha nått hör av er så sammfraktar vi;)
pussssssss

Kommentarer
Anonym säger:

Jag behöver ju ett nytt stångbett... samfrakta you and me ???

2009-07-08 | 22:39:44
Nathalie säger:

Ah - appelpaj - det later hur smaskigt som helst!!!

Sjalv proppade jag i mig en massa smaskig choklad igar - ar sa svart att sluta nar jag val borjat...sa snart har jag atit upp all dyr choklad...och pa bara tre dagar!!

Svamp sager du - en kantarellmacka later ju inte helt fel... Det finns sa mycket mat jag kommer vilja ata nar jag kommer hem som jag inte kan fa har :-P

2009-07-09 | 00:59:56
tarja säger:

Hej vill du vara så underbart söt och rösta på mig till veckans blogg här : http://livetivillavillekulla.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg-1.html#comment

Jag är nr 9

2009-07-09 | 18:33:53
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback