alltså detta med rubrik.... hehe

jaha, så är jag hemma från stan, det blev en ny martingal(en annan modell) och en shabrak.... sååå embla kan känna sig snygg....

ska nog ev till gekås imorgon, såg en padd där förra gången, ska ner och köpa den tänkte jag, så emblissen inte får int av sin sadel, den ligger inte riktigt ok på henne längre, absolut ingen fara men för säkerhetsskull, bättre att vidta åtegärder innan hon får ont i ryggen;) hehe jaja nån som ska ha nått? ska köpa lite flätade korgar med, får börja röja i hyllorna, tänkte gardera mina saker med en korg istället... hehe

hmm jaa vda ska jag skriva, det ÖÖÖS regnar så därför skjuter jag på svampen lite... hehe men annars så är jag på gott humör, bra musik i högtalarna(transformers org soundtrack) och så har jag true blood avsnitt 6 på G;) de ni;)
kizzzzzessss'



Kommentarer
Anonym säger:

Uscha Ullared,,, vad kusligt... hehehe

Vad jag skulle göra med nonstopen??? Slänga ut dem på golvet ser du väl!!! hahaha Nej, jag skulle haft dem i mina och damens choko chip cookies... tur att man köpte två påsar...

2009-07-27 | 16:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback