You can´t play on broken strings

weeii vad bra den är, jag skrek till i stallet idag när den kom på radion, josefin trodde jag trillade eller nått, jag har ju väntat på den i typ flera dagar på radion ;) synd att dom bara kör alla andra jäkla låtar ;) hehe men men är hemma på lunchen, jag är små trött för det var en stressig morgon med icke startande bil och annat men vad kan man säga när dte är 18 minus när man vaknar och 9.3 grader i huset hahahah

tur nån är hemma och eldar, gotte grisen erik fick hjälpa mig imorse. hursom så är det buffy imorgon, jag kommer efter stallet och då blir de many many avsnitt ;) pussilussss


Kommentarer
Nathalie säger:

Åh fy faan männsika! Hur fasen överlever ni i det där huset egentligen - jag hoppas ni har tjocka täcken!



Wehey - då har jag ju en anledning att se fram emot imorgon då! See ya!

2009-01-05 | 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback