Yes yes yes

jag är sååå jäkla bra, jag har äntligen fixat dte och jag är såå stolt över mig själv ;) yes yes yes

hrrmm jag ska förklara, i några veckor nu har jag kämpat och kämpat med att få ned mina filmer på dvd, men jag lyckades inte, dte var antingen det ena felet efter det andra, men idag när jags att och störd emig på att ljudet gick före på Skönheten och odjuret så slog dte mig att om jag kan bränna projektet på en cd måste jag väll kunna bränna ett projekt på en dvd?? aha aha aha tänkte och gjorde så, och det gick ;) så nu har jag kikat på filmen på dvd ;) OTROLIGT bra ;) nu ska jag bara skaffa dvd RW som man behöver för att kunna bränna så sen är dte bara tt köra på ;) jyyiipppiieeee ;)

jaja skulle bara skryta lite ;) hrm för igentligen var det säkert inte så avancerat men för mig har det vart det så nu är jag good too go ;)

over and out


Kommentarer
Nathalie säger:

Äntligen, yey för dig! Måste kännas ganska skönt!

2009-01-22 | 23:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback