what to do??

jaha, ennu en dag och veckan är slut, jag hinner inte med mycket nu för tiden ska jag erkänna, eller det känns så. hursom så tror jag godis suget börjat gå över,  eller jag hoppas, en liten ångest i magen är dte över suget men dte blir mindre och mindre. Jag ska snart sova, ska jobba i morgon.

Vart på gekås idag före det på af i kinna, dte var så där, utomlandsjobb känns inte direkt aktuellt för mig men dock var dte lite intressant. hum hum, kanske i framtiden om något oväntat händer :/

Hursom köpte jag små saker på gekås men som vanligt blir det dyrt och jag kände mig lite missnöjd för jag tycket jag snålade och lade inte alls i så många saker som jag ville, dax att ta me erik ner för då betalar han, moohaaaa, jaja,
mina flisjackor passar iallafall, jag ska ha en på jobbet imorgon. en kanske man kan ha här hemma och inte förstöra??

Jaha, jobb imorgon men det är nog smidigt, hursom jobbar jag med syrran vilket inte skett på hur länge som hellst. vi får väll äta lunch och prata ikapp oss, hon är inte hemma så ofta, jag saknar henne lite. hum hum, hon borde vara hemma lite mer.

det kommer snart bilder, har varit dålig på att uppdatera men det kommer det kommer, haha men god natt

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Eller hur börjar det kännas lite bättre på godisfronten! Eller så är det bara positivt tänkande, jag vet inte :-P



Drömde om dig imorse - du och Johanna följde med mig till Nya Zeeland - det var rätt sweet!

Höres! Kram!

2009-01-09 | 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback