Så var det dags

Nu är det bestämt att jag Anneli hedlund ska bekämpa min värsta fiende;) hehe min vikt ;) jag vet, ni tycker jag är fånig men dte är så här att jag vill förlora några kilon och jag tänker inte ge upp. Så från coh med idag är dte bara godis en gång i veckan, inget små ätande, mycket frukt och så senare ev lite gym, jga har kikat lite på det men vill komma igång med nytta ätandet först. Det är kanske är så varje år, men nu får jag F a n ta tag i det, one thing at the time ;) jaja

Idag har jag jobbat fulldag vilket är gott nu för dte är röd dag och jag tjänar gotta då, mn man är trött och min nacke strejkar, han masserat lite och smörjt in med Voltaren, Det går rätt smidigt fast jag tycket allt gick segt ändå, hum hum

jaha, har lite abstinens för jag har inte hunnit skriva idag, dte är så spännade och jag vill så gärna s evad som händer i novellen ;) hihi hursom ska jag nog räkna lam nu, vilket inte kommer bli så många typ
1..2........3.......ZzZzZzZzZZZZzzzzzZZZzzzzzZZZ (snark)

overn and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Wehey good for you! Jag tänkte göra samma sak - det har blivit lite för mycket snask och stillasittande den senaste tiden. You can do it!!

Buffy snart?

2009-01-01 | 23:17:02
Nathalie säger:

Wehey good for you! Jag tänkte göra samma sak - det har blivit lite för mycket snask och stillasittande den senaste tiden. You can do it!!

Buffy snart?

2009-01-01 | 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback