Rocking good way ;)

jaha, så har jag ägnat lite åt disneys fantastiska värld. med Mulan. Det var år och dagarsedan och det är så jäkla bra ;) haha,

hursom så lyssnar jag på Bonnie tyler, laddade ner några av hennes bästa låtar ;) hon är helt ok, jag älskar hennes röst. men men, jag ska jobba imorgon ;)

Erik har varit borta sen 11 tiden, han har varit i garaget och sedan hos jörgen tror jag, emn jag har väll roat mig, det kassa är när man förbereder mat och ahn ringer och säger att han vill ha pizza istället :( men men, jag ska snart till hästarna och därifrån till svenljunga för att handla, hehe, men men

jag kan läsa lite till nu, kanske sookie? det är rätt spännande nu ;) men men Jag har rättat lite sidor på min bok, men det är såååå keligt ;) hehe

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback