OO maayyy

jaha, dte var ett bra tagsedan jag skrev, jag jobbade i fredags och det var en hyffsat lugn dag med lite färande i stallarna för vårat blev färdigt först. Sedan åkte vi till martin och debbi på eftermiddagen efter hästarna och käkade taccos , mumsigt ;)

Lördagen var det lugn på dagen, städade och donade och läste ;) den boken var sper med ;) nu har jag en kvar ;/ huhu men men , Jag och nathalie hade en spelkväll med mario cart och lite andra spel som vi hade i playstationet ;) jag minns inte hur de stavades men dte var intressant ;) en annan gång tar vi singstar men då vill jag ha lite mer alkohol i blodet tror jag ;) hehe, lite äppelpaj var gott till dte och dte var super kul (tummen upp) hehe

Söndagen, igår då, var väääldigt lugnt, jag och erik degade lite på morgonen, vi åkte till jörgens hästar för han var i norge tror jag ;) hehe men men , sedan läste jag större delan av adgen coh satt med eric i soffan, lillebror var sugen på pizza men inte ens de orkade vi hämta så det blev smörgås med ost istället ;) haha
Jag letade efter en försvunnen novell igår men fann den, dte var tur annars hade jag fått skriva om den för jag har tänkt på just dne ett tag, dte står still just nu med ny skrivandet men jag jobbar lite på de gammla ,) hehe men jag älskar dom ;)

Måndag idag då ;) jag ska åka till svenljunga om en liten liten stund, jag ska lämna papper på af och handla lite, bara smör än så länge emnd et fyller på ;) sedan så ska jag hem och tända och greja lite, som alla vet blåser det rakt igenom huset ;) hehe
Men men, och sedan vid tre tiden blir jag hämtat av tarja och vi ska hämta philippa för att åka till gekås tillsammans,) jag ska köpa en rakmaskin till ville ;) haha inte för hela han utan hans ben, där raspen är som värst ;)
Men men, annars kommer dagen flyta på lugnt, jag har funderat lite på mat men jag kommer inte på nått än ;) men men, kasnke bacon sås med pasta ;) pusss

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback