look at me?

såååå, ännu en kall dag, men kvällen blir mysigare, Nathalie och buffy, vad kan vara bättre? hursom så har jag vart hos hästarna och sett till att dom inte går igenom och att dom har vatten. Så var det vetrinär?? hur lång tid ska det ta innan dom kommer? alltid är dom upptagna, eller nått. jag tror inte dom vill åka ut?

jaja, idag ska jag till djuren, fixa hos dom lite så det blir lätt för erik, got damn för han kan ju inte göra nått själv. jaja jag är hos dig natta vid halv 6 tiden. Och jag ska hålla den tiden. hursom

Nu ska jag nog kika på nån film och elda, det är dryga 13 grader i huset, konstigt nog vill man ha det kallare, för det är så konstigt kallt,. brrrrr

jaja, det blir väll varmare, jag jobbar i helgen, får gå och tänka på det nu så man förbereder sig lite, dte blir nog bra, hoppas jag ;)

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback