ledig eller arbetslös

kan man säga att jag är idag, det är 14 grader i huset och det är kallt, fingrarna fungerar inte riktigt men jag har roat mig med sookie i en timma nu och man håller sig varm med alla skratten ;) fan va bra dom böckerna är, lätt att jag ska köpa dom så man kan läsa och läsa dom om om om igen ;) hihi synd att min mor inte klarar av engelska böcker för hon hade älskat dom, Hon är förövrigt inne i Twilight serien, och har börjat om på ettan igen ;) hon blir mer insatt i dom än jag är, och jag har bara läst trean 1 gång, hon har läst den fyra eller nått ;) min tokiga mor

Hursom så ser huset ut som fan men igentligen är jag inte förvånad för erik har vart icke hemma som ahn kallar det, men disken är fan hans, det har han lovat. jaja, skulle städat hos kaninerna idag men det är frusnare än fruset och det kommer inte gå så bra tror jag, dock ska jag försöka;) men men

erik har min bil idag så det är lite låst, dock ska jag och handla med min mor snart och det behövs verkligen, typ alla basvaror och lite till. hum hum
Bilen är som ni alla vet på körd ;) haha och buklan bak ska värderas och se om det är nått lönt att laga upp den ;) vi får se vad som händer :/ hursom så kanske jag kan hita en annan bil;)

Jaha,dagen igår var långdag ;) dte kändes skönt för det var en röd dag coh röda dagar ger goda pengarn ;) humhun

Gekås imorgon, jag ska på möte i kinna på af i kinna ;) haha kl 10 så vid 12 tiden åker jag antagligen ;) nathalie????
ska se om jag kan hitta byxor och några flisjackor, de har en strykande åtgång här ;) och sockar tror jag och några undrekläder ;) sedan ska jag leta singstar ;) hihi bara lite insnöad

Förövrigt vann jag Super mario cart;) så nathalie Goooood too gooo säger jag abra, hahah pussssss


over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Lätt att jag är på för Gekås imorgon! Så måste vi planera en spelkväll också!

2009-01-07 | 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback