klart jag såg er ;)

vink vink ...... he he, jo jag har jobbat i helgen och på söndagsvällen var jag hos debbi coh firade henne , hon blir 25 ;) fint så. men men alfonz var sjuk men glad ändå ;) iallafll när vi var där. husorm så vaknade jag 8 och ringde vetrinär och ÄNTLIGEN kom dom, ionell kom, han är underbar ;) bäst av alal jag känner ;) hursom så fick ville kortison och nu ska han nog bli av med infektionen. Jaha, nu ska jag till svenljunga och hämta foder ;) till kaniner och hästar.

Har en ångest i kroppen att jag inte får nått gjort nu för tiden ;) och tidne går för fort ;/ antagligen nått som ganger mig, och så.

Nathalie, hade en dröm om oss inatt, vi vandrade hand i hand genom en oändlig öken ;) och du pratade med mig coh lugnade mig, som att allt skulle bli bra och att allt skulle lösa sig. Sedan frågade jag vad och då log du bara och sa att molnen är blå. Jag frågade mera men det var samma svar och jag fann mig i det . vad tror du det betyder? ;)

vi ses sen

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Nä du - vet ej... Men det är nog väldigt existensiellt om livet och vänskap säkert :-P

Tycker det låter lite som om jag var som kentaurerna i Harry Potter :-)



Och du skall inte ha ångest! Tänk när jag har åkt då kommer du vilja att tiden går fort :-D

2009-01-26 | 16:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback