Kallt, snö sedan regn?

wyyyeeeeeeeee???? huhu men men, det är ju milt och blött och då kan man göra en massa roliga saker inne, som att läsa klart sookie boken(don that) och att se på blood ties, BOORING(don that)

jaja har laddat hem mulan 2 så jag får väll se dne istället ;) laga mat snart, antagligen spagetti, för erik var så smart och tog upp det, jaja, det blir nog bra.

Kanske ska man ta lite singstar idag ;) för ikväll blir det buffy ;) så jag får åka till kaninerna och hästarna ;) fixa dom så erik bvara kan ta hästarna innan han åker till garaget? eller? hursom
 om han ska till garaget? hehe

jaha, vad ska jag mer säga, jo att jag ska vara barnvakt imorgon, runt halv 9 får jag åka till hanbynäs, lille alfonz. Debbi ska klippa sig eller färga håret , det ska bli kul att se hur dte blir?

Så har jag läst ut Sookie boken;) riktigt spännade och hemsk ;) men jag hoppas ¨på blodig hämd i boken som kommer och lite mera aktion mellan eric och sookie ;) mums



over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback