jobb

slitit som en björn idag och känner mig trött, vart i C, till och börja med,s en blev dte B och A sen med ;) men men jag slutade 16,45. hummpffhh

hursom så är dagen lugn för övrigt, eric har godis i skåpet som ligger och bränner, det hade varit så jäkla gott. kan inte nån äta upp dom :/ hmm

Nathalie, jag tänkte se om jag kunde komma till dig på Torsdag?? Buffy?
men men , jag är ju ledig på fredagen, så det går då med? ska till tarja och kolla på hennes vita vägg, ska antagligen försöka måla nått vackert som passar phillipa, haha tanken är god ;) men det går nog bra ;)

over and out

Kommentarer
Anonym säger:

jedi-rörelse Du vill inte ha godis!!! :-P



Torsdag funkar fint för Buffy, fredagen kan jag dock inte!

2009-01-13 | 19:16:41
Nathalie säger:

Jedi-rörelse Du vill inte ha godis!! :-P



Torsdag funkar fint för Buffy! Fredag kan jag dock inte.

2009-01-13 | 19:18:15
Nathalie säger:

Okej - det är något skumt med den här sidan för mitt namn försvinner hela tiden när jag skall posta min kommentar... Kram Nathalie

2009-01-13 | 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback