jasså?

jaha, så var det lördag, först börja med det tråkiga, igår fredag var jag inne och lämnade zack på blåstjärna i borås, han hade problem att äta(vilket inte hör tillvanligheterna) påminner mer om en grävmaskin när han äter men iallafall så var han väldigt hängig. Så jag körde in han och lämnade han där över dagen, sedan fick vi lämna han över natten för dom ville kolla upp han, och idag har vi hämtat honom, han går på smärtstillande och annat men är dämpad, men det blir bättre. Han hade vad dom trodde fått en muskleinflamatin, i huvudet, hehe. men hundar har ju lite andra muskler där som dom använder. Så vi hoppas med fingrar och tår att han blir frisk.

öömmm, annat roligt då? hummm, vad kan jag säga,s er framimot kvällen, men nämner dne mer imorgon ;) hehe hemlissar ;) hursom så ska jag nog till hästarna nu, men vi sees later

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha - det var tur jag inte läste det här igår. Då hade min hjärna gått på högvarv :-P

2009-02-01 | 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback