jaha, så var det fredag

Helgen kommer nog se ut följande,
-dator
-vedkapning
-dator
-sova

kul va? suck
-är trött som F.A.N, tvingade upp mig halv tio, och var som ett lik, hehe. Jag var vaken till tre, suck när ska jag lära mig,
.hursom ska jag söka jobb nu, sen ska jag försöka ta tag i disken, men antagligen gör jag dne sen, orka liksom

Utekvällen var underbar, hehe kunde fått ut mer av dne liksom men allt var kul ;) Och bowlingen tog nathalie hem med all rätt, huhu, men Grattis;)
Sedan åt vi på Tai silc, gottigott, lite friterad banan ;) hehe Sedan drog vi hem och tog en fia med hutt, skulle sjungt lite men jag ville varken att erik eller magnus skulle höra min skönsång ;)

Idag ska jag ringa boel, och höra om massage tänkte jag, men det blir nog skönt, Kanske kan jag ringa nathalie och se om hon e med sen? jahapp, undra hur hallt det är överallt, kanske skulle man rida och vara lite hurtig, men antagligen orkar jag inte med nått idag, och det värsta är att det finns godis, shipps och cola, suck, varför lär jag mig aldrig. grrr

jaha, hoppas annars allt blir bra i helgen, (super kul)

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Annars kan du ju komma förbi mammsen ikväll - jag stannar kvar där till imorgon... Ta lite te, snacka lite skit och så får du dig en massagetid :-P



Häll godiset i chips-påsen och häll sedan colan i påsen...det borde göra det mindre attraktivt! :-P

2009-01-30 | 10:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback