jaha, så kommer det bilder

jag har varit skit dålig på detta så nu kommer bilder från julen här hemma. hehe


här är min och eriks gran, den var en av de finaste jag hittat på många år och det var mysigt att få in den, dock står frysboxen lite ivägen men men,



Mina föräldrars gran, det är lite annolunda att den står i hallen men tv rummet(salen) ska renoveras och innehåller inga möbler just nu ;) så vi firade julen på övervåningen i farfars gammla lägenhet där tv och soffa nu står, men dte gick bra.
Man är en tradition människa;)

och tomten kom;) alltså jag tror tomten har sett sian bästa dagar, för denna tomten var verkligen ful ;) haha
Hans ansikte, huuujeda mig ;) haha men det gick bra,


en till bild ;)

och maten, det är sååå jäkla gott med julmat, hehe
nu får man vänta till påsk ;)


och såklart, de förväntansfulla barnen ;) haha
Anders och patrik, mina små bröder ;)



frosten hemma, det var så fint så jag tog kort ;) det ser härligt kallt ut,

men tack på förhand ;) haha

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Det var så fint då när det var rimfrost på träden! Nu är det bara grått och trist - suck!

Tomten har nog gått ner sig lite dock...kanske bäst att skicka honom till något vilohem ett tag ;-)

2009-01-17 | 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback