idag är humöret inte på topp

man har väll sådanna dagar antar jag men jag hoppas på stor förändring framåt eftermiddagen, ska snart till kaninerna och hästarna. Jag fattar inte varför jag är så konstig nu för tiden, glömmer saker, tänker för mycket antagligen, Jag har en ständig ångets att jag inte kommer klara av nått och det gör mig ännu virrigare, skulle handla hundmat och annat idag, hundmaten var viktigast,klart jag glömmer den, suck så sov jag till 10.15, som är alldeles för länge, jag vill att det ska var som vanligt,

jaha, gjorde jörgens hästar igår och idag, fick titta på okända själv. men det var spännande, hehe Jörgen var i norge nämligen ;)

jaja, Jag hoppas allt planar ut sig, för allt är upp och ner nu.

puss

Kommentarer
Anonym säger:

Du får sluta tolka allting så hårt mot dig själv - alla glömmer saker (oftare än man tror)Det Är Ok!



Trevlig kväll föresten!

2009-01-29 | 23:54:56
Nathalie säger:

Det var jag som skrev det där!

2009-01-29 | 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback