hej hååå... så bär det av till gekås snart igen, (hihi)

japp så är det, har fått singstar nojja;) hihi, dte finns tre till jag vill ha och dom kostar 200 kr på siba men jag vill se på gekås först ;) hursom vill du me nathalie? jag borde inte men, jag gör dte ändå.

jobbat idag, dock två timmar lunch och det känns bra för jag behöver vila nacke och axlar, ont ont

jahapp, vad ska jag skriva mer? det är kallt som F a n;) det var 11 grader i huset imorrse.  OCH hör och häpna 15 minus ute, bilen startade inte och jag fick dra upp erik, han var skit sur men bad om förlåtelse sedan,(FRAMSTEG)Nu vill erik ha mys ;) så jag får lämna datan med ångest ;) att jag inte skrivt på min novell idag och jag har så mycket att skriva ;) hihi

Imorgon mys, måste komma ihåg att packa lite saker, VIKTIGA saker som Buffy ;) hehe men också rena kläder till mig, så inte nathalie dör av stanken ;) haha

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha det kan jag faktiskt tänka mig - har några plagg som jag skulle vilja köpa, som jag likagärna kan köpa där!

Hehe jag tror nog att jag överlever lite stalldoft!

Ses ikväll

2009-01-03 | 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback