götti

jaha, så var jag här igen, glömde skriva om min och nattas kväll häromdagen ;) det var mys och gotti gott, mer buffy på måndag?  jaja, idag har jag jobbat, lång lunch men gott ändå. Nya ansikten på jobbet coh vi välkomnar Daniel in i skiten ;) hahah nää men han värkar vara en trevlig typ och visar framfötterna ;) gott

Jaha nu sitter jag här och äter annanas, ska skriva lite och se om jag får nån inspiration för just nu babblar jag bara på men en kass novell ;) hehe men men, jag hoppas den återvänder snart, alltså inspirationen ;) hursom så är dte glas halt på vissa stället(kör försiktigt) så ni vet det ;)

jaja, var i borås igår en snabbis, shoppade kläder, eller linnen och ett par jeans(WOW) och ett par mjukisar ;) hehe mend te var trevligt, köpte även ett par pumps ;) och ett par stövlar med halvhögklack ;) fina så ;)

jaha, snart ska jag till hästarna, har HELA stallet idag för mamma är döende,(influensan) hon har orkar hitills men idag gick hon inte ens ur sängen ;) jaja men hon kryar på sig ;)

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Så klart jag kan Buffy imorgon - det finns alltid en lucka för dig och vampyrer!!

Såg du när jag och Johanna vinkade till dig innan? :-P

2009-01-25 | 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback