gisses

uppdatering;)
jobbat har jag gjort sen i tisdags ;) det har varit super kul(tummen upp) och ganska lugnt, allstå vissa dagar har känts av men annars.

Buffy igår, ganska lamt för jag hade huvudvärk, men super mysigt med semla och nathalie ;) vi tar det mer på måndag ;) om du kan?Jag tog en alvedon och det hjälpte på kvällen men nu har jag lite huvudvärk igen? kan det vara socker beroendets sista skrik? hehe ;) jaja men hursom

Vaknade imorse vid 9 tiden, tyckte det var skönt för jag känner mig utvilad och har bara vaknat en gång inatt ;) wow rekord.
Men chocken kom nere sen, det var bara 9 grader kallt. kanske skulle jag sovit till 11 eller 12 för då hade det varit varmare i huset ;) hehe(fattar ni)

Idag kommer vetrinären om jag har tur. villes ben ;/ fortfarande. men emn, innan dess ska jag söka jobb, läsa lite och städa tror jag. men men, julen är ju borta nu så det känns tomt i huset. några nya gardiner och annat hade varit fint, Kankse nån ny kruka eller blomma. men vart ska det stå, så kanske ska jag leta efter nån fin lampa för det är så mörkt när stakarna har försvunnit. men puss pusss

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback