drömtydning ;)

Kan inte riktigt släppa drömmen med mig i öknen med nathalie, det är nått med dne som vill säga mig nått ,jag är helt säker på det. hursom så har jag letat upp en liten sida där ett media drömtydre åt en så jag har skcikat ett inlägg på en spallt där och jag får se vad som händer ;) kan vara kul

Har fixat hästarna idag(pust) alltås dte är inte jobbigt på det sättet men dte är såå bökigt att köra vatten fram och tillbaka fram och tillbaka, dom dricker mycket hästa pållarna. Jaha, tvättade benen på dom igår, alltså ville och simson. Jga hoppas dte blir bra nu så man kan sova lugnt på nätterna! haha,

hursom ville syrran in till stan idag, ska köpa mig en spångrep tänkte jag så jag åker nog med. Kanske hittar man nått roligt.
vi får se, ska handla ochså så dte blir två flyger i samma smäll ;)

men ikväll e det buffy, såå jag ska mysa heeelllla kvällen med natta!

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Okej jag har en idé om din dröm - jag tror att den betyder att du skall åka med mig till typ Egypten nästa år när jag kommit hem...så kan vi vandra hand i hand i öknen och jag kan vara mystiskt filosofisk :-P

Eller?



Ser fram emot ikväll!

Synes

2009-01-27 | 11:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback