what to do?

jaha, idag har jag börjat morgonen men att torka hundkiss;/ zack får ny medicin nu och det ska vara väldigt pådrivande om ni förtås vad jag menar. hmm, men dte blir väll att gå upp mitt i natten för att släppa ut han, men men

idag ska jag

-damsuga
-skura golven
- diska

bara tråkigheter men det ska väll gå fort, hehe, det positiva med skurningnen är att man skurar in sig mot datorn så kan jag skriva medasn golven torkar. jaha, men dax att börja, ska s eom jag kan ta en tur på min vispa idag, det har kommit mer snö under natten så det är vitt och härligt, men mer ska det komma så man får passa på när solen kommer fram.

Nathalie, som sagt dryga 12 cm snö och runt 1 minus, glittrande solsken men blåser och mer snö på väg för det är så där lila i kanterna;) hehe jag vet att du fortfaradne  sitter på planer(tror jag) men jag ska ge dig väderrapportera varje dag ja skriver ;)

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback