uppdatering

jaha, så har det varit måndag och tisdag ;) och även onsdag.
-måndagen var jag hemma för att ta hand om Zack, även mig själv lite ;)
Tisdagen var jag och hämtade spån, och sedan åkte jag till Gbg ;)Jag och nathalie är bäst på gbg ;) haha hittade två böcker ochså, eller nathalie ;) hehe bäst att ha med ;) hihi

Jaha, sen drog vi igen några buffy avsnitt ;) det var skönt och jag vill att vi skulle hunnit hela serien ;) aha

Men imorgon blir det buffy och även fredag ;) bara nathalie de dagar som kommer ;) sen lämnar hon mig ;) men det är bra, men jag kommer sakna dig ;)

puss

Kommentarer
Nathalie säger:

Yey - några dagars Annalie mys helt enkelt :-P

Sedan kan vi inte mysa på jättelänge.. huh huh!

Vi får anordna internetmys över msn någon gång eller något :-P

2009-02-04 | 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback