Träd säger du?

önskar jag var där med dig ;) saknar dig och är lite deppig för övrigt för nu är jag liksom fast i huset på heltid, och finner kanppt ork att röra mig ur sängen, eller datastolen. Men jag hoppas du får ordning på allt det krångliga, du är smart och löser det, jag vet det.

Idag har jag igentligen inget att göra, jag ska ut till svenljunga och hämta p-piller och ipren på apoteket, såg att erik lämnat sitt kort så jag kanske ska utnyttja det lite ;) haha får se, kanske en lunch men honom? jaha, det är jobb i helgen och jag ser inte framemot det men kommer jag bara dit så är det lugnt, det har ju kommit en bebis redan ;) hihi gätte liten o söt, var liksom där igår efter sjukhusbesöket med zack. skulle lämna brev på af. suck

jaha, nu ska jag ringa tarja, vi ska nog måla på väggen idag tänkte hon, det blir nog fint. Små my little ponies. fina så, hehe bilder kommer,

jaha, what to do? ska jag ta den där jäkla disken? suck NEEEEEJJJ

over and out


Kommentarer
Nathalie säger:

Nej men deppa inte!!

Du far forsoka aka ut pa grejer...vet iofs inte vad man kan aka ivag och gora pa vintern i sverige men nagot maste det val finnas!

Borja trana med dig btw! Kor lite spinning, that's an order! :-)

Skall ut pa en Auckland-tour idag - hoppas man far se lite fina saker!

Ha det lovely. Puss

2009-02-12 | 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback