söndag

Tråkig överskrift men vad mer kan beskriva denna dag hittills, suck
Vaknade 9, lite senare alltså, det var skönt, sedan så åt vi frukost och jag såg ut genom fönstret, det regnar!!! från minus till pluss(svensk vinter) hemskt, regn och slask från hero till zero. huhu. suck
så det regnar och det är blött och det är milt, kasnke har min dag redan förstörts, ooonej, när jag och erik kom ut, i duggregnet förövrigt för att utföra den roliga sporten vedkapning, hehe så ropar lotti om våra hästar ska gå på slätta? hmm, jag vänd emig om och vilka kommer där i full gallop, jooo Först Embla, sedan simson, sedan danne, trolla och ville;( jaha, dom sprang omkring en bra stund innan vi fick tag på dom, så blöta och trötta stallade vi in dom för att sedan börja med det vi tänkt fårn början, kapa ved ;) suck

men nu är jag inne, det brinner i spisen och jag ska börja med ett projekt som kommer om ett tag höra ihop med gipset ;) men pusss

saknar dig ;)

over and out

Kommentarer
Tarja säger:

Har läst lite i din blogg nu och kikat runt lite... den är bra väldigt bra,,,

Nu ska jag nog duscha och sedan åka mot drega till min "bajsmaskin" i erlandsbo.

2009-02-22 | 14:37:41
Nathalie säger:

Tjusig bakgrund du har fixat!

Trakigt att det har blivit slask dar hemma - det ar det varsta med vintern!

Saknar dig ocksa!

Puss

2009-02-23 | 10:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback