Show most go on......

Queen kom och segrade, jag menar han har gjort många underbara låtar, gisses. var bara tvungen att säga det ;)

jag har inte gjort så mycket, alltså grejat lite med min staty då, och spelat på playstationet, sedan sjöng jag lite då. Erik kom hem och åkte, vad är dte med karlar och fredag? ska man inte mysa hemma på fredagar, men han tror att bara för han var med mig igår så kan han var där idag, dte var väll inte för min skulle vi kollade på möbler?? gisses, (har du tofflat färdigt frågade adam) kanske han har det, om det var en toffel han var, ajg fatt ingenting........hmm jag ska kika lite mer på bio nu, jag emnar betyder fredag så lite för honom kan jag liak med kolla på bio eller? men men var tvungen att skriva av min irritation, men men

pusss

Kommentarer
Nathalie säger:

Fin du har gjort bloggen foresten!! Riktigt tjusigt och ambitiost!

Du far gora en myskvall for dig sjalv - kop nagot gott att ata, hyr en film eller titta pa nagon favorit och bara ta hand om dig sjalv!

Jag ar med dig i tankarna! Kram

2009-02-28 | 01:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback