så blev det fredag, och nyheter

jaha, igår ringde jonas mig strax efter 8, överaskande(lite) men jag tänkte att han ville att jag skulel jobba idag, vilket jag redan gjort bdv. Men han ville diskutera säsongen, det känns ju bar tänkte jag, och fick bröja med de samma, den tionde mars kör jag igång och har HELA fyra månader, kanske lite mer. (jag e så lycklig) hihi bästa nyheten på länge. men men

Har jobbat med anki idag, dte har vart små sget hela dagen men fikat vid två var trevligt ;) och jag äslkar verkligen personalen på jobbet , underbart. Förövrigt ringed jonas imorse och frågad eom jag kunde jobba(hihi dte gör jag ju redan) han sa bara, just det vad dum ja e;) stackaren, kan inte vara lätt. suck

så nu sitter jag ensam, erik skulle till garaget och greja nån bil, sen så skulle ahn komma hem sa han, suck
men så ringe han och sa att bilen var stelfrusen och att ahn åkte till magnus istället, dom skulle köra skoter och fyrhjuling på isen(hatar det) så jag blir nog själv ett bra tag till, varför? det är ju bara fredag, suck vad betyder en fredag nu för tiden? haha

imorgon så ska vi köra i skogen med ville, ska dra fram trästockar osv, det ska bli halvtrevligt. Det är mycket snö nu. Runt 20 cm, och annasr små kyligt, tempen sjönk under natten och låg på 8 minus imorse, inne var det 13;) men när jag kom hem var hon nere på 10, brrrrrr men jag eldar och snart kan jag ställa mig i duchen. mums. sen är dte pyjamas och popcorn framför tvn ;)

nathalie, miss you;) antagligen kommer jag upprepa detta varje dag;) älskar dig(var rädd om dig) och kramisar. stolt över dig än så länge ska du veta ;) STRONG WOMEN;)lol

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

YEY! Heja jobb! Maste kannas riktigt bra.

Later som det ar ratt okej vader hemma anda - for att vara vinter, det slar ju slask med hastlangder!

Haha det gor inget om du upprepar det varje dag - kanns lite bra att vara saknad :-)

Jobba inte ihjal dig nu ;-)

Puss

2009-02-21 | 05:48:01
Nathalie säger:

YEY! Heja jobb! Maste kannas riktigt bra.

Later som det ar ratt okej vader hemma anda - for att vara vinter, det slar ju slask med hastlangder!

Haha det gor inget om du upprepar det varje dag - kanns lite bra att vara saknad :-)

Jobba inte ihjal dig nu ;-)

Puss

2009-02-21 | 05:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback