onsdag, bio och det okända

Började morgonen men hästarna och djuren för övrigt, men annars så har det varit lugn, har släppt ville och embla med dom andra idag, annser att om inte benet är bättre nu så får man ta hit vett igen, men vi får se om han kliar sönder sig igen. Skabb är aldrig roligt. suck

men dom blev busiga och embla hoppade över grinden innan jag ens öppnat, det är min hoppiga häst ;) hihi hoppas hon har samma fart över de riktiga hindrena med mig på, jag längtar........

men men, jag ska på bio ikväll och har en sån där nathalie känsla, alltås en speciell känsla i amgen när jag och nathalie ska mysa, men idag är dte med erik, jag älskar er lika mycket antagligen, och NEJ erik kan absolut inte ersätta nathalie helt på dne fronten, för för snacket cohe ftersnacket blir aldrig dessamma;) saknar dig Mycket. Och jag vill gärna se trädena med dig, miss yaa......

jaha ska till kaninerna snart och se till att dom har vatten(det fryser hela tiden) men men

Väder uppdatering
 Ingen sol men snö och kallt, det är små snöigt i luften och runt 8 minus, runt 14 på natten. I huset imorse var det 11,1 grader men ni snart 17, så jag har fått upp värmen lite, haha men kallt om fötter och fingrar. Har läst lite nu i At Graves end, men jeannine frost, (den jag fick köpte i gbg med Nathalie) den är spännand ehittils och jag har bara läst en tredjedel. super, ska börja med susan sizemore sista boken i dne serien, kommer ej ihåg den, och sås ak jag bröja sedan med julklappen jag fick av nathalie, suck sen e det slut jue :) hopp hopp, emn jag har fått ned alla true blood avsnittena och kikar på de avsnitt med eric för tillfället, Han är såååå jävla sexig ;)

men men dte okänd aikväll med, filem är slut i satn 20 i 8, och okända börjar 8 så jag kasnke missar lite i början ;) men det ä väll inte hela världen ;)  jaha, men ha en trevligt fortsatt kall dag och Nathalie var förisktig och kom ihåg att jag tänker på dig ;) förresten drack jag te igår av nathalie teet(erik kallar det så) saknar dig då ;) puss

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback