Ny hobby får vara nathalie för ett tag ;)

jaha, så har jag planerat ut vad jag inte har i min lilla knep och knåp låda som jag velat ha innan. GIPS, jag menar det finns urkuliga saker att göra, om jag bara kan hitta nån bra sida som säljer fina formar, men jag har beställt efter en katalog som jag tror på, det ska bli supr kul;)Men det ska jag förhoppningsvis få tiden att gå;) aha

Internet mys över msn, defenitivt ;) vi löser det på nått sätt, jag har ju camen ;) hihi men men, Nathalie don´t worry, vi kommer se varandra ;)

jaha, vaknade i morse, eller då för en ca 1h sedan ;=) hehe och ser att HUNDEN zack då har bitit sönder en av mina bollar(GGGRRRRRRAAAAHHHHHH) alltså dom fina snurrade kvistbollarna jag köpte för ett bra tagsedan, antagligen tyckte Zack inte att dom var så fina, för en var helt paj! suck får så jag leta upp en ny , den låg ju så bra där.
Hursom så snöar det??? Varför? en enkel fråga, jag menar det är snart meningen att det ska bli vår, inte snö nu? men´ jag har väll det mottot med att blir det ingen snö till jul så kan det kvitta, hrrrmm men visst jag ska erkänna att det har sin charm. men ändå, kallt blött och sedan slask, tar det fel nån gång? sen fryser det på, och blir Glas halt ;) hehe

jaha, var på gekås igår, jag hittade en kjol till mig i jeans;) de ni, till lördagen då jag står som (VAKT) på anders fest. haha jag ska vara sååå tuff, (Talking to me?) hehe Men men, jag brände lite mer en 2000, ahhhhhhhhhhh! ångest eller vad? men erik gav mig 1000 kr så igentligen så strök det vara tusen från mitt konto, huhu, men jag köpte mycket nytto grejer med, lakan, påslakan, och annat, det är inte dyrt men när man ska ha lite grand så blir det att det plockar på, sen blev det självfallet lite filmer
-tenacius D(varför frågar jag nu?)
-Macken men roy och roger(till erik)
-Trophic thunder(till mig) haha jag får se om jag tar den som minne av nathalie på söndagen ;/

husom blev det lite saker till
-Bad ankorna(wweeeiiii 12 st i olika färger) haha
-Linnen
-trosor
- taveldukar
-färg
-penslar
-muggar
-tvättmedel
-klorin
-annat rengöring
- cd skiva(nathalie)
-påslakan sätt (4st)
-lakan(jäkla dyra även på gekås)
-Två lampor
-en fönster lampa
-humm, aj du säkert en mängs saker jag inte vill komma ihåg ;)

haha men det var trevligt och jag och debbie hade väldigt roligt;) hon är så rund nu ;) hehe men men det borde hon vara , bebis kommer om  6 veckor, men kan komma efter 4 veckor.

men ja, nathalie jag kommer förhoppningsvis vid fem, jag ska göra alla mina sysslor nu på dagen så kan jag bara åka ikväll ;) men vi kan dricka lite te eller nått bara det blir super så sparar vi oss till imorgon ;)

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha varför köpte du Tenacious D? Det var nog lite av en miss - men Tropic Thunder var ett bra val iaf! :-P

Åh köpte du ankorna...fasen - jag skulle bett dig köpa ett gäng till mig också, jag kan verkligen inte glömma dem!

Hehe - see ya!

2009-02-05 | 16:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback