lördag ;) hästkörning och mys

Morgonen, ja just de erik väcker mig 8, hmm en lördag men jaja, kom upp runt kvart över och åt frukost och annat, sedan så hämtade vi ville och så körde vi lite i skogen här hemma där stefan huggt lite. Det blev några lass och jag var trött och varm, men ett skönt väder trotts sina minus. Men men, sedan var jag hemam en stund och läste, och sisat boken av jeannine frost tog slut(FAN) den var den bästa av alla, gisses, trodde inte tredje boken skulel slå första och andra men gud vad bra dne var, kudne inte lägga ifrån mig den, hihi

sedan åkte jag och handlade, köpte mys inför kvä'llen, räkor och annat. musigt nu på kvällen ;) jaja en lite del av lördagen, hoppar över lite mellan prat men annars så

nathalie saknar dig;) puss


Over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Sa trevligt med kvallsmys!

Haha synd att bockerna ar slut men det finns ju fler som tur ar!

Kram

2009-02-22 | 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback