kväll, och dags för nya möbler?

jaha, så ska jag o erik försöka hitta nya möbler, en ny soffa och tv bänk, sedan ska vi hitta en byro till sovrummet ;) ikea kanske? men vi får se, det blir i slutet av veckan

åkte fyrhjuling till hästarna, erik grejar med sin bil och jag ska hämta honom snart, hästarna mådde bra, och inge genomgångar idag ;)

sedan har jag börjar på min projekt, jag ska berätta lite mer frammåt när jag får lite fler saker till det, emn dte ska bli ett bokstöd ;) hehe puss

saknar dig ;) alot!

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Nice! Nya mobler ar alltid trevligt! Det far en att ma lite battre ett par dagar :-P

Skall ivag och hoppa Bungy Jump om en och en halvtimme... Ar sa javla nervos. Men det kommer nog ga bra...right?

Ha det bast. Vi hors senare om jag inte kraschar ner i vattnet!

Happy thoughts happy thoughts!!

2009-02-24 | 01:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback