Klart det finns saker, men man ska orka

Jag hade ångest igår, för idag är dte en veckasedan jag såg nathalie, (skratta ni) men det är sant, satt och tittade på ett true blood avsnitt och drack nathalie te ;( jag saknar dig, och börjar ochså bli nostalgisk;) hehe men jag saknar dig verkligen.

Vaknade tidigt och åkte till hästarna, det var lugnt och sedan tände jag för det var kallt, det har varit kallt i natt btw. men men Det är 15 grader nu, och klockan är 16.06. Har varit hos tarja, har börjat måla på väggen, det går bra och vi han med mycket, trevligt så.
'
detta är phillipas vägg ;) hihi den var helt vit innan, nu ser den ut som en stor teckning. Designad av phillipa, tecknad av mig, och målad av mig och Tarja. Fin va? Den är inte riktigt färdig, manarna, och konturer, blommor och lite annat. Mne snart så.

Slottet, är det nån som ser det fina ut tänkta P:t. fint så.


guld och rött ;) underbara färger ;) den kommer bli super fin.

lite till på min tavla då, fast det gjorde jag igår då, men men, jag har börjat på fågeln som ni ser lite, och färg kommer snart, men jag får se hur mycket jag hinner, för jag jobbar hela helgen+ måndag. Så det blir kanske i veckan, jag måste köpa vit färg, konstigt hur den har en förmåga att försvinna. men men

Nathalie, roligt att höra från dig iallafall ;)

over and out


Kommentarer
Nathalie säger:

Hello love!

Ar alla hjatans dag har nu sa jag tankte bara saga att du ar bast! Bara sa att du vet det, om du nagonsin tvivlar sa kom ihag att jag sa det bara... Jag brukar faktiskt veta vad jag snackar om :-)

VALDIGT fina malningar - bade my little pony-vaggen och din tavla. Vill verkligen se slutresultatet.

Idag regnar det har vilket ar skittrist, sa det finns inte sa mycket att gora. Skall forsoka lagga upp lite bilder pa min blogg ikvall.

Love ya. Puss!

2009-02-13 | 22:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback