jasså? snart halv 1??

konstigt hur jag sover dåligt nu för tiden, kroppen har liksom fått tillräkligt med vila under dagen men idag har jag ju städat coh afrt omkring sååå igentligen skulle det inte vara några problem att sova ändå känner jag mig pigg!!

men emn, blev färdig med nedervåningen och det är fint överallt, erik kom hem och han åkte sedan till garaget och jag diskade färdigt ;)  djuren var färdigt så martin och debbi och alfonz kom sedan, vi åt pizza och shötade skit ;) dte var trevligt. Debbi är så stor nu, men igentligen är dte väll ca2 veckor kvar nu ;) men men

Ska se om jag kan få en blund nu, jag har förökt roa mig med tråkiga tv program , men jag blev inte trött. kasnke var det den urdåliga vampyrfilmen jag såg nu på slutet som verkligen tog musten ur mig, dte var nämligen den som fick mig att stänga av tvn ;) Mne men, den gav mig kanske lite insperation till en ny novell, har stått lite still på den fronten det senaste ;) men vi får väll hoppas att nått dyker upp.

over and god night!

Kommentarer
Tarja säger:

Jasså, sömnproblem? Det har jag oxå haft inte roligt, fast då rukar jag hoppa på stackars Mattias sen är det inga problem att sova ;-D

2009-02-25 | 09:09:21
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback