jaha, helg och uppdatering

Först ska jag börja med att säga att nickelback (darkhorse) e underbara, fattar inte varför jag inte fått upp ögonen för dom innan.Många bra låtar som ~Burn it to the ground~

Hursom så lördagen,
Jag hade sovit dåligt undernatten till lördagen men kom upp i tid, läste lite och åt en snabb frukost innan jag bädade in mig i ca 5 lager kläder för det var 15 minus ute, brrr
kom dit, började fodra och plockade ut hästarna, sedan åkte jag till revesjö med anki och Johanna, unghästarna väntade och kallare kan amn inte tänka sig, men men Frukosten bestod av frallor och te, Har fått laktos medicin som ajg prövat för första gången, vet inte än om det är nån skillnad. men men Sedan jobbade jag fulldag och kom hem vid halv fem. Ska säga att vid den tidne var det nollgradigt och solen lyste underbart. Jag gjorde hästrana hemma och åkte hem coh duchade för att sedan åka till lisbeth och krister, eriks jobbarkompis. Vi åt nått speciellt, hmm ska jag förklara det som. Det var som en stor platta mitt på bordet och på dne kunde man ha flera små stekpannor, och då la man i typ skinka annanas lök och en massa annat och toppade med ost. Så stekte mand et tills osten smälte och så hällde man det över ris då, väldigt gott.

 Här har vi första fölungen för året, stolt mamma e Fantastic Face. Det är ett litet sto.
Som ni kan se e vädret underbart
 Det var alla hjärtans dag och jag fick blommor av erik (WOW) men han tänkte ju iallafall;) Jag köpte en ros och godis till han,


Men men, lördagskvällen slutade ,med att vi kom hem, polisen hade stoppat oss precis utanför svenljunga ;) erik hade sin vanliga tur men det var typ pådrag för Red Devils hade fest, så jag antar att det var därför dom var där. men men

Söndagen
Söndagen var segare än lördagen, men jag fick långluch och det kändes ok. alltid skönt att komma hem och äta och så. kunde läsa lite och annat,Men men
Jobbet var roligt och vi slutade kvart över 4, jag tog mig till mina djur och åkte hem, hade huvudvärk så jag började röja igenom skåpen efter det, SLUT men jag klarade mig tänkte jag. Erik hade varit och jagat under dagen så han var hemma ochså med huvudvärk, han låg i sovrummet. Jga lade mig för att vila en stund med honom men jag somnade och vaknade 7, hästarna skulle tagits in för en timmasedan coh jag hatar att sova innan kvällen, hurosm så åkte jag bort, pappa hade tagit in dom, dte var skönt och jag gav kaninerna och åkte hem igen för att elda och äta nått innan ajg gikc och la mig igen, lade mig halv 9, de ni, och somnade. Vaknade måndag morgon

Måndag
Jobbade hel dag, vilket man gör på vardagarna, det var ganska lugnt ändå och roligt, vädret vard e samma som helgen, kallt på morgon, goare frammåt dagen. Kom hem och åkte till hästarna, erik hjälpte mig sedan åkte han till garaget och jag till borås för att handla, dte är roligare där och större, så handlade och kom hem och plockade in varorna och erik kom hem, vi duchade sedan och gick och la oss.

Där har ni vad jag gjort hela helgen pluss måndag.  Jag ska säga att vädret nu är 7 minus ute, soligt och snöigt ca 12 cm, det yr lite i luften och i huset är det 12 grader ;) hahah

Nathalie, jag tänker på dig varje dag, sak ev på bio imorgon , erik skulle med sa ahn annars hade jag åkt själv, ska se bedtime stories med Adam sandler, men saknar dig gätte mycket. love ya to ;)

pusss

over and out

Kommentarer
Nathalie säger:

Ja eller hur ar den skivan bra!

Haha hur sag blommorna du fick fran Erik ut da?

Ja men det ar bra att du tar med honom ut och hittar pa nagot (han kan ju aldrig ersatta mig men anda ;-D) - hoppas filmen ar bra!

Saknar dig ocksa och tanker pa dig. Sarskillt nar jag far se nagot coolt i naturen, da blir det "det har skulle Anneli sett". Har tittat pa Kauritrad idag - asstora giganter som var riktigt haftiga.

Ha det fint gumman! Puss

2009-02-18 | 09:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback