Jaha god middag världen ;)

jaha, igår satt jag i några timmar och grejade med bloggen, med rätt grundmall var det ganska enkelt och jag är nöjd, det ända som jag såg är att dte typsnittet jag valt på rubrikerna till inlägget inte finns på några andra datorer så jag ska ändra det så ni slipper undra varför dte är en stor vanlig text. hihi

Draken som är på bilderna(som jag lade upp lite tidigare) är huvudet på ett bokstöd jag ska designa och gjuta med gips. Jag har beställt efter lite saker som jag ska fortsätta med och det kommer ta lite ttid, men huvudet var det mäst detaljrika så nu har jag (bara) kroppen och benen, vingarna och bergen som den ska stå på ;)

detta är bara skissen då men ni får ett hum på hur det ska se ut ;)
Frambenen och vingarna är det som jag ska börja med nu, kan inte ta allt på en gång för leran är inte så stabil som den skulle , jag får se hur jag ska göra, det blir nog bra i slutändan, eller så ger jag upp ;) hihi

Dagen ser ut så här................................................................... hehe

alltså inget planerat, jag funderar på bio men antagligen har det inte hänt så mycket på den listan sedan jag tittade sist, jag får uppdatera min bio lista tror jag, just nu är den så här...

- Fast and the furios 4 Vin diecel e me i den ;) premiär 3april(stavas det så) haha
- Wolverine X -men, kan vara intresseant att se(mamma) Premiär 1maj.
-Underworld 3, Rice of the lycans(mums) Premiär 5 juni
-Haryy potter Halvblodsprinsen (äntligen) Premiär 19 juli
- New moon(andra delen i Twilight) Premiär 20 november

Det finns fler filmer men det är dessa som jag markerat i min almenacka, hehe
Nathalie var e du?? vi ska ju se harry potter ihop jue ,) älskar dig, saknar dig(var rädd om dig)) puss

jaha, det blir väll en uppdatering till kvällen om jag inte hittar nått finurligt att skriva under dagen, kanske hittar jag en ny film, jag måste skriva min hela bio lista nån dag ;) nån som vill boka in nån premiär med mig, Mamma du är ju New mon och wolverine ;) det vet jag ;) Det är bara att boka mig ;) ja e öppen för förslag ;)

jaha, så var jag hos jonas igår, det kanske jag nämde, Jag fick påskrivet mina papper, från 9mars till 30 juni har jag jobb, det känns underbart ;) men det var allt tror jag

over and out

Kommentarer
Tarja säger:

Jaha,,, var det en sådan som du hade lagt upp bilder på. Nu när man såg skissen så såg man att det var ett drakhuvud... hehehe

2009-02-27 | 16:22:27
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Nathalie säger:

Wow - coolt projekt! Du matse lagga upp bilder nar du ar klar, kommer nog bli hur bra som hellst!

Bra bio-lista maste jag saga!

Jag vet, nu maste jag ju ga och se den sjalv men vi far val prata om den efterat!

Saknar dig med, sarskillt idag nar det ar skitvader har - oser ner och blaser sa det finns inget att gora utom att titta pa film...

Puss

2009-02-28 | 01:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback