Jag överlever, men det e knappt!

hur som så saknar jag dig ändå, även om dagarna går frammåt, snart har du varit borta i två veckor.

Idag har jag varit hos hästarna, dom mådde bra och det gick bättre idag. hehe
Ingen häst som hoppade genopm grinden och annat då, suck

gav dom ensilage, som förövrigt är stelfruset, man får hugga med yxa så amn får loss, det är onödig tid och det blir tungt och kallt. suck

Men jag fick ut fem högar och så dom går inte hungriga ändå, men men

väder nu;Det har kommit ett par centimeter inatt, puder snö, suck
det är ca 12 grader i huset och ute är det 4 minus, klart och kallt, som dte brukar. bättre med snö än slask,

ska man göra idag då? jag ska till tarja och phillipa sen, kasnke ska man måla på väggen, få färigt det sista, emn ajg får se. jag ska till brobergs och köpa mer lera tänkte jag, ska börja med påsk pyntingen, det ska bli kul, för jag sak göra söta kycklingar. hihi

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback