i ur och skur.........

det kan man beskriva vädret idag, först regnade det när jag åkte till stallet vid sju tidne i morse, sedan blev det snö blandat. Sedan skulle jag köra patrik till bussen för han skulle åka med en kompis därifrån, men kompisen hade nog glömt han så det bar av till svenljunga igen, suck!!!

men hästarna kom ut med täcken och det känns skönt för det är så kallt och ruggigt, men det snö blandade blev till snöflingor och det vräkte ned blötsnö i säkert en halvtimma, så det blev vitt igen då. men sen började dte regna och det gör det fortfarande. Jaja, sedan åkte jag till svenljunga kvart i 11 för jag skulle prata med jonas om säsongen osv, men när jag kom åkte jonas?(var tar du vägen tänkte jag) han ringde nån minut senare,
-jag blir lite sen, 5-10 minuter. så jag satt mig och pratade med kjell coh nån mer på kontoret och det var trevligt, och jonas trillade väll in efter en tre kvart ;) men dte gjorde inget jag hade inte brottom, åt mat sedan med erik och åkte hit hem, har tänt igen och ska mysa lite i lugn och ro, är faktiskt trött men sova kan jag ju inte göra.....

so long så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback