hej och god morgon

Wowwiii?? jeanette var har du varit?? och helt plötsligt ringer du coh vill luncha, lite förvånad men samtidigt glad.  Vi ses vid tolv helt enkelt......

jaha, ska handla då med så jag tar väll två flugor. Morgon hittils har varit lugn, jag tänkte sätta mig här och skriva en stund men nu så kom erik så jag blir väll inte kvar här så länge ,,,, hmm Vaknade vid sju att hundarna ville ut, sedan så gick jag upp ohc somnade igen, sov till 9,30.hehe sovmorgon eller? ändå gick jag och lade mig i hyffsad tid igår, det är ju lite konstigt.

Som sagt så ska jag handla och sedan ska jag greja hos kaninerna eller så tar jag det irmogon ;) men så ska vi väll avlägga ett besök hos eriks föräldrar sedan så ska martin och beddi komma hit, äta en semla och kika på melodifestivalen. Får städa nån gång därimellan, antagligen efter jag handlat. solen lysre in och då ser man hur dammigt allt är. suck

Men en uppdatering på hur allt gått kommer väll ikväll ev , eller imrogon bitti

over and out så länge

Kommentarer
Tarja säger:

Jasså, har jenette vart borta igen... hahha hon är väl för rolig

2009-02-28 | 15:25:43
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/
Tarja säger:

Jasså, har jenette vart borta igen... hahha hon är väl för rolig

2009-02-28 | 15:26:08
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback