Glömde lördagen, och bitar av söndagen

Anders fyllde 20 i lördags, det var fest i medborgarhuset och det var lyckat lugnt tycker jag, anders saknade många dock och han var lite besviken, men jag tyckte det var ok, inga bråk, inget som gick sönder. hmm jag var vakt liksom, trevligt att träffa lite nytt folk och gammalt folk ;)

Festen började vid 9, jag åkte hem söndag morgon vid 5, lagom trött, sov till halv tolv ;) och åkte med anders upp för att städa. Det tog tre timmar men då skurade vi vääääldigt noga. jaha, men nu blir det nog lugnt ett tag. Sedan åkte jag in till stan för att möta upp tarja, vi handlade lite färg för phillipas vägg och sedan handlade jag en massa gott, som jag och erik åt under kvällen samtiidgt som vi tittade på Trophic thunder ;) den är så sjukt dåligt bra. hahaha lol

I'M THE GUY PLAYING THE DUDE DRESSED UP AS ANOTHER DUDE

wonderfull;) men men, vidare med vardagsbestyren ;) over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback