Första dagen

hehe, nej jag tänker inte räkna dagar, eller det tror jag inte, men det känns tungt, erik tror jag är sjuk;) men men
Nu är nathalie påväg till sthlm med sian föräldrar, hon åker imorgon vid tre om jag minns rätt, och DAMN jag kommer sakna henne, saknar dig nu, saknade dig igår. fuck, jaha, emn men, sitter vid datorn, och är mså orolig för ikväll, emn ajg har lugnat mig lite för jag hoppas på det bästa, ehhe inte. men men, saker kan gå sönder,d et är inte hela vägen. jag får försöka se in i framtiden. men men

husom så har jag lite mså planer inför dagen, ska göra köttsoppa och pankakor, eller våfflor, har inte bestämt mig, hmm sen ska jag små greja och lyssna på ledsam musik, hehe och göra iårdning hos hästar och kaniner.

ducha, och klä mig för att åka till medborgarhuset där jag ska vara resten av dygnet och lite till ;) men men

jag hoppas på det bästa nathalie och du kommer få super kul(tummen upp) hehe

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback