en bit av mig ;)

jaha, dax att skriva min morgon, vilken ser ut så här............vaknade.........hundarna ut...........duchade............tog på kläder..........sitter här. Väldigt intressant och långt ;) hehe men jag ska till arbetsförmedlingen om en liten stund, jag åker tidigare för jag vet inte hur vägarna ser ut, men natagligen är jag där i föööör god tid ändå, så jag tar med backup, (min bok) susan sizemore. Den sista boken i dne serien ;) jummie

sedan ska jag hem till hästarna tror jag, för det är ju så att dom stog inne större delen av gårdagen och  därför ska min box se vääääldigt fin ut,(inte) men men, får väll tömma den och häv in ny spån ;) det finns. hehe

sen kanske jag ska rida, men det skriver jag för ofta, och det händer adlrig. Jag vet inte hur vägarna ser ut och oskodd häst är aldrig bra.

time for me to leave.

bye

Kommentarer
Tarja säger:

Ska du till arbetsförmedlingen? Vad trevligt!!! Har själv vart hos barnmorskan och lämnat blodprov. Träffade inna där ....

2009-02-23 | 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback