Bite me if you can!

jaha så var det natt, eller rättare sagt halvt tolv, lite över. jag är små trött, kasnke för jag var uppe så tidigt imorse, buhu lika tidigt imorgon, suck men på fredag kasnke jag får sova lite längre, mne mne

okända höll verkligen ribban idag, dte var verkligen perfekt underbart och spännande, jag och jören sitter och små ryser lite, hehe jag kan verkligen skärmam upp mig själv, inte för att jag tror att vi har spöken på loftet här, haha
men annasr så hard et vart lugnt, jag ska nog sova nu, har lyssnat på nickelback och det är väll dax att byta skiva nu va? dne har liksom gått på repeat, ändå när man hör nån låt så tänker man, denna är bra och höjer ;) hihi ett tag till antgaligen ;) Har skrivit ca 13 sidor idag, inte recorn och nu måste ajg hämta lite mer inspiration ;) men den blir hyffast, jag känner mig nöjd.

jag hoppas allt är bra nathalie, jag och din mamma saknar dig;) pusssssssss





här är alfonz för övrigt ;) eriks gud son ;) han är väll söt ;) hihi
han är ett snart, tiden går så fort.......

over and god night

Kommentarer
Natahlie säger:

Angaende pengarna - det ar for det du kopte pa gekas och flanellskjortan - jag betalade ju aldrig tillbaka det.

Har du fatt dig nagon massage annu?

2009-02-26 | 09:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback