Adam sandler

jo han har nog gjort det igen, att lyckats få mig att skratta, det händer inte så ofta tror jag. Men jag får faktiskt säga att jag inte hade några förväntningar men jag måste säga att den var helt ok, och rolig, iallafall idag, men det får fem av fem toasts(super kul) hahahah
Marsvinet är bäst, men för eftersnack då nathalie, så borde du se den, men kanske inte på bio men den är rolig.

men bion i säg var helt ok, erik tyckte den var bra och jag med, vi tog en fika innan dne började och jag köpte popcorn och dricka, det var helt ok,

men miss you darling!!!!!!!

over and out


Kommentarer
Nathalie säger:

Kul att filmen var hyfsat underhallande iaf!

Trevligt att du och Erik hade lite mys.

Hoppas allt gar bra for dig dar hemma!

Puss!

2009-02-19 | 07:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback