vänskap;)

ja du, det blev många och underbara julklappar. (jag älskar paket) jag tackar er alla....

julaftonen var lite annolunda för vi hade inte julklapps utdelningen dirket efter kalle som vi brukar. utan vi tog den när mamma kom hem från jobbet kl 20 över 10..... såå weeii äntligen kom hon;) haha
som sagt många fina julklappar. och jeanette abba singstar FUNGERAR. fick en ny skiva för den gammla lagt av, hur den nu kan göra det... suck..

jaja. så idag blir det att träna lite på den om rösten pallar det, och så ska jag spela super mario tänkte jag.. coh käka choklad. sedan bär det av till svärmföräldrarna;P mysigt så. ska ringa dom nu förresten. så god annandag jul så länge. jag hoppas alla fick det dom önskade sig av tomten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback