vann rätt låt??

jag är ett erik fan, alltså idol erik;) hehe men jag sitter och gämnför låtarna nu, och vem gjorde igentligen vinnarlåten bäst?? jag älskar calles röst i denna, eriks känns så..hmm såå pojkband??

gämnför själv;)

båda är grymt bra, men just nu känns calle snäppet bättre, visst erik är en stjärna, men han är en fjortis kille. alltså det är bara ynre som kommer fastna för honom??? visst, kommer hans skiva ut med queen och iron maiden köper jag den, men calles med? jag har gillat kalle från början, från första början alltså. erik vann mitt hjärta med show most go on.... shitt va bra han gjorde den....... men avgör själva?? ge mig lite kommentarer är ni snälla, för detta tåls att diskuteras.....
 hursom vill min vovve ut nu, jag ska hämta ved och få lite värme i stugan, sedan ska jag städa, diska osv... ska ju baka idag;)

Kommentarer
tarja säger:

Jag hejade ju självklart på calle... men jag tycker inte någon av dem gjorde vinnarlåten bra. Vinnarlåten var alldeles för pojkbandsaktig det passade inte riktigt dessa två idoler.

Och by the way... jag kommer inte köpa någon skiva... :D

2009-12-12 | 10:14:33
Bloggadress: http://lillamammabitchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback